Kuhan Jotain
perjantai 12. heinäkuuta 2013
Kesäkeitto
Kesäisenä lounaana olemme nauttineet ihanaa
kesäkeittoa
Eeva Kolun ohjeella torilta hankituista kasviksista. Kiitos hänelle, ohje palautti uskoni kesäkeittoon!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti