Kuhan Jotain
sunnuntai 22. joulukuuta 2013
Piparkakut
Joulupiparit leivon perinteisesti kaveriltani saamani ohjeen mukaan (kiitos, S!). Ohje on peräisin kaverini köksänkirjasta, ja muokkaan sitä vain lisäämällä hieman enemmän (eli ehkä tuplat...) mausteita.
Tällä kertaa tein taikinan tuplana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti